INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 23 września 2020 r. Miękka, przyjemna w dotyku pościel, wygodny materac i poduszka. Nareszcie czas na relaks. Gdy zbliża się noc, marzymy, by położyć w łóżku i zapaść w błogi, spokojny i rege
Informacja prasowa,Warszawa, 30 lipca 2018r. Proste sposoby, by schłodzić dom w upalne dniW ostatnich dniach media informowały, że do Polski zbliża się fala upałów. Termometry mogą wskazywać nawet 35 stopni Celsjusza. Przy
Hiperautomatyzacja, nowe miejsca pracy i cyfrowa etyka – jakie będą trendy technologiczne w 2020 roku?Warszawa, 31 stycznia 2020 – Rok 2020 zdominuje sztuczna inteligencja, która pomoże w pogłębionych analizach i hiperautoma
Aby móc z sukcesem zarabiać na nieruchomościach turystycznych, potrzebny jest odpowiedni nakład finansowy. Paulina Horabik – członek Zarządu i Dyrektor Zarządzający Monument Fund – wyjaśnia, w jaki sposób pozyskać fi
Informacja prasowaWarszawa, 14 listopada 2019 r.Delikatne i subtelne złoto? W tym sezonie schowajcie je do szuflady. Metaliczne, połyskliwe srebro wraca do łask i to ono króluje wśród biżuteryjnych trendów tego sezonu. Nie in
Warszawa, 02.07.2018INFORMACJA PRASOWAPRACOCHŁONNA FLOTA FIRM Z SEKTORA MŚP!Spośród wszystkich czynności związanych z obsługą służbowej floty, najbardziej pracochłonny dla firm z sektora MŚP jest nadzór nad stanem zuży
Informacja prasowa Kościan, 16 stycznia 2020 r.Rekordowe przychody Grupy CDRL w IV kwartale Grupa CDRL, właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik, podsumowała wyniki sprzedaży w czwar
GARMIN OTWIERA NOWOCZESNĄ FABRYKĘ POD WROCŁAWIEMW nowym zakładzie wytwarzane będą samochodowe urządzenia informacyjno-rozrywkowe oraz inne produkty z przeznaczeniem na rynek europejski.Garmin International Inc., część Garmi
Informacja prasowa, Kwiecień 2018Jak sztuczna inteligencja może zmienić naszą rzeczywistość?– Znamy zwycięzców globalnego konkursu online, organizowanego przez NVIDIA i ChallengeRocket.com.Wyzwanie NVIDIA® Jetson™ Devel
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �